Selv om vi for tiden har økt koronasmitte i kommunen satser Gressvik BK på oppstart av spilling fra 14. september klokka 18. Vi er pålagt å føre lister over deltakerne av hensyn til eventuell smittesporing. Derfor blir det forhåndspåmelding av spillere. Prinsippet "første-mann/kvinne-til mølla" gjelder. I første oppgang setter vi opp sju bord. Altså plass til 14 par (28 spillere). Foran første spillekvelden - 14. september - må dere innen fredag kveld (11.9) ha meldt dere på spillingen. Det gjøres enten til turneringsleder Jan Peder Johannesen tlf 92470053 eller assisterende Tor Martinsen tlf: 99505847. Bruk SMS.
Hvis du skal spille i Gressvik BK, må du bekrefte at du har lest denne mailen. Dette gjøres ved å sende en mail til: tormartinsen55@gmail.com.
Under ligger retningslinjer for å ivareta smittevernet under klubbkveldene:
Kjøreregler - smittevern Gressvik BK
Hvis du har symptomer som sår hals, hoste, feber, diaré, tap av luktesans osv. kan du ikke møte til spilling. Hvis du hoster mye av andre årsaker, kan du vurdere bruk av munnbind.
-
Vi legger til rette og gjør det vi kan for å starte opp klubben igjen. Det er ditt ansvar å ta forhåndsregler. Har du vært i utlandet, kan du ikke spille før etter 14 dager.
-
Klubbkvelden: -
Vi kommer til å sette et tak på sju bord. Påmelding første kveld (se over). Videre skjer
-
påmelding i løpet av spillekvelden (uka i forveien).
-
Vi kommer til å fulldublere spill, slik at hvert bord har alle spillene, dermed reduserer vi antall kontaktpunkter betrakteklig.
-
Alle får sin personlige meldeboks som skal brukes hele kvelden.
-
Vi tar ikke imot penger, kun VIPPS.
-
Vi HAR INGEN SERVERING, man må selv ta med drikke. Dette vil også redusere antall kontaktpunkter betraktelig.
-
Man skal overholde 1meter-regelen inne i lokalet.
-
Vi setter sammen flere bord for å sikre god avstand.
-
-
Det blir satt ut "antibac" ved inngangen til spillelokalet. Den skal brukes
når du forlater lokalet - og når du kommer inn igjen etter røyke- eller - toalettbesøk.
-
Ved bordet: -
Det er kun NORD som skal berøre bridgematen, denne skal rengjøres ved oppstart og avslutning av runden ved hjelp av antibac som står utplassert ved alle bord.
-
Det er kun SYD som skal røre kortmappene, SYD bytter kortmapper og holder disse fast når spillerne skal ta ut sine kort.
-
Det ØSTs oppgave å rengjøre bordoverflaten etter hver runde.
-
-
Det er VESTs oppgave å rydde og kaste søppel mellom hver runde.